Sale Acetic acid In Salarieh Industrial City

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در واکنش‌هایی همچون فریدل کرافتس# اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس| اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس که در آن‌ها کربوکاتیون وجود دارد، اسید است.یک به عنوان یک حلال بکار می‌رود. به عنوان مثال، یک مرحله از تولید تجاری کافور مصنوعی، شامل نوآرایی ونگر میروین کمفین به است.ات ایزوبورنیل است.؛ در این حالت اسید است.یک برای حفظ کربن‌دار کردن واکنش نوآرایی|بازآراسته، هم به عنوان حلال و هم به عنوان یک هسته دوست عمل می‌کند. در هنگام کاهش|اکسایش یک گروه نیترو آریل به یک آنیلین با است.فاده از پالادیوم کربنی، اسید است.یک به عنوان حلال انتخابی است.فاده می‌شود.

استیک اسید مایعی بی رنگ، دارای طعم و مزه متمایز و بوی تند است.. اسید است.یک به عنوان یک اسید ضعیف طبقه بندی شده است.، اما اسید است.یک غلیظ خورنده است. و می تواند به پوست آسیب برساند. اسید است.یک بعد از اسید فرمیک دومین و ساده ترین اسید کربوکسیلیک است.. اسید است.یک شامل یک گروه متیل متصل به یک گروه کربوکسیل است.. این ماده با بسیاری از حلال های قطبی و غیر قطبی مانند آب، کلروفرم و هگزان مخلوط می شود.

تقاضای جهانی است.یک اسید در حدود ٫۵ میلیون تن (متریک تن در سال Mt/a) که حدود . Mt/a از طریق بازیافت برآورده می‌شود. باقی آن توسط بازار خوراک پتروشیمیایی یا منابع بیولوژیکی تولید می‌شود. است.یک اسید رقیق تولید شده توسط تخمیر طبیعی، سرکه نامیده می‌شود.



( Sale ) `s other