Sale Acetic acid In qarchak Industrial City

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



واکنش‌های شیمیایی عادی یک اسد کربوکسیلیک در مورد اسید است.یک اتفاق می‌افتد که تشکیل اتانول از طریق کاهش و تشکیل مشتقاتی همچون کلرید است.یل از طریق است.خلاف هسته‌دوست اسیل، از موارد قابل توجه آن هستند. دیگر مشتقات است.خلافی عبارتند از آنیدریدهای است.یک؛ این آنیدرید از طریق از دست دادن آب در دو مولکول اسید است.یک رخ می‌دهد. به همین ترتیب، است.رهای اسید است.یک می‌توانند از طریق است.ری کردن فیشری تشکیل شوند و آمیدها نیز به همین ترتیب به‌وجود آیند. در صورتی‌که اسید است.یک در معرض حرارت بالای درجه سانتی‌گراد قرار گیرد، تجزیه شده و از آن

استیک اسید مایعی بی رنگ، دارای طعم و مزه متمایز و بوی تند است.. اسید است.یک به عنوان یک اسید ضعیف طبقه بندی شده است.، اما اسید است.یک غلیظ خورنده است. و می تواند به پوست آسیب برساند. اسید است.یک بعد از اسید فرمیک دومین و ساده ترین اسید کربوکسیلیک است.. اسید است.یک شامل یک گروه متیل متصل به یک گروه کربوکسیل است.. این ماده با بسیاری از حلال های قطبی و غیر قطبی مانند آب، کلروفرم و هگزان مخلوط می شود.

تقاضای جهانی است.یک اسید در حدود ٫۵ میلیون تن (متریک تن در سال Mt/a) که حدود . Mt/a از طریق بازیافت برآورده می‌شود. باقی آن توسط بازار خوراک پتروشیمیایی یا منابع بیولوژیکی تولید می‌شود. است.یک اسید رقیق تولید شده توسط تخمیر طبیعی، سرکه نامیده می‌شود.



( Sale ) `s other