Rent Bekho In East of Tehran

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی آروین سرویس اصفهان فعالیت خود را از سال ۸۸ با تیمی از متخصصین با تجربه تعمیرات برندهای مختلف لوازم خانگی شروع نمود این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان متخصص . متعهد و مجرب خود موفق شده است. خدمات شایسته ای را در سالهای اخیربه مشتریان خود ارائه نماید. توانایی منحصر به فرد متخصصین این مرکز و در اختیار داشتن تجهیزات تعمیراتی بروز دنیا و متخصصین حرفه ای در تعمیر هر برند موجب شده تعمیرات بنحو احسن انجام شود و موجب رضایت بیشتر مشتریان ما گردد . ما اعتقاد داریم بهترین معرفان ما ، مشتریان ما می باشند بنابراین جلب رضایت و اعتماد مشتریان یکی از اصول تعمیرات این مرکز می باشد.

بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است.. این شرکت در سال در است.انبول تأسیس شد.خانه بکو افتخار این را دارد که نماینده اصلی این شرکت در ایران باشد.کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمنانت اصلی و انحصاری بهستان تجارت ارس با ضمانت ماهه می باشد، لوازم کوچک ماه است..

این روزها تنوع بسیار زیادی در ساخت یخچال و فریزر مشاهده می‌شود. یخچال و فریزر بکو مدل CNDX یک یخچال بالا و پایین است.. این مدل از یخچال‌های بالا و پایین ظرفیت کمتری به نسبت یخچال‌های ساید بای ساید و درب فرانسوی اشغال می‌کنند. این مدل از یخچال به خانه‌های کوچکتر پیشنهاد می‌شود.



( Rent ) `s other