Sale and Buy Bekho In Islamshahr

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این روزها تنوع بسیار زیادی در ساخت یخچال و فریزر مشاهده می‌شود. یخچال و فریزر بکو مدل CNDX یک یخچال بالا و پایین است.. این مدل از یخچال‌های بالا و پایین ظرفیت کمتری به نسبت یخچال‌های ساید بای ساید و درب فرانسوی اشغال می‌کنند. این مدل از یخچال به خانه‌های کوچکتر پیشنهاد می‌شود.

بکو نام برندی است. که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را تولید می کند ، برند بکو در سال در کشور ترکیه تاسیس شده است. و از همان زمان به طور حرفه فعالیت خود را آغاز کرده است. . برند بکو توسط شخصی به نام وهبی کوچ ساخته شده است. . بکو(Beko) آنچنان قوی عمل کرده بود که در سال توانست یکی از شرکت های بسیار بزرگ آلمانی به نام گروندیک را بخرد و سپس در سال کیی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در اروپا شناخته شود . سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگی به نام ارپلیک ادغام شد و سپس توانست انواع ماشین لباسشویی ها ، ظرفشویی ها ، یخچال و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام بکو روانه بازار کند .

یخچال‌های بکو هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت و کارآمد بودن می‌توان گفت یک محصول بی‌نقص و بصرفه است.. در یخچال‌های بکو با فناوری‌های بروزی که بکار گرفته شده بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود که یک امتیاز مثبت برای یخچال‌های شرکت بکو به حساب می‌آید.



( Sale and Buy ) `s other