Sale Bekho In Kharazmi Industrial City

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



&#; مدیریت این شرکت همراه با برند بکو خود و با در نظرگیری مرکز اطلاعات واقع در چین، دو جایزه برند و مدل را از آن خود کرده است.. بکو نخستین گواهی‌نامه خود را با ماشین لباسشویی Beko WCB PTLMS دریافت کرد. این محصول به‌عنوان “ستاره برندهای تولیدی در بازار لوازم خانگی چین” و “محصول هوشمند و دوست‌دار محیط زیست” موفق به کسب گواهی‌نامه‌های مذکور شد. همچنین بکو عنوان “برند پیشرو در صرفه‌جویی مصرف انرژی سال ” را نیز از آن خود کرده است..

قطعا اطلاع از تاریخچه برندی که قرار است. محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنیم باعث می شود تا حدود بتوانیم با آن برند ارتباط برقرار کنیم و به شناخت کافی از برند مد نظرمان برسیم ، به گونه ای می توان گفت که شناخت برندی که قرار است. از آن خرید کنیم باعث ایجاد حس اعتماد نسبت به آن برند برای مشتری می شود . در این مقاله با توجه به سوالات و پرسش های شما عزیزان که اکثرا راجع به این موضوع بود که برند بکو ساخت کجاست ، تصمیم گرفتیم تاریخچه این برند محبوب و پر طرفدار را شرح دهیم ، در ادامه می توانید همانطور که خواستید برند بکو را به طور کامل بشناسید .

از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به این مدل دو درب، با ظرفیت لیتری و طبقات متعدد عریض می‌تواند حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جا دهد اشاره کرد. همچنین بکو درزگیرهای یخچال مدل CNDX را با خاصیت ضدباکتری تولید کرده است. تا علاوه بر عایق‌کردن دستگاه از نظر عبور گرما که وظیفه‌ی اصلی‌شان محسوب می‌شود، به بهداشت یخچال هم کمک کنند.



( Sale ) `s other