Sale and Buy Bekho In Pakdasht

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این روزها تنوع بسیار زیادی در ساخت یخچال و فریزر مشاهده می‌شود. یخچال و فریزر بکو مدل CNDX یک یخچال بالا و پایین است.. این مدل از یخچال‌های بالا و پایین ظرفیت کمتری به نسبت یخچال‌های ساید بای ساید و درب فرانسوی اشغال می‌کنند. این مدل از یخچال به خانه‌های کوچکتر پیشنهاد می‌شود.

نام بکو نخستین بار در سال و با است.فاده از دو حرف ابتدایی نام بنیان‌گذاران آن یعنی Bejarano و Koç نام‌گذاری شد. این شرکت فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری در زمینه تولید رب گوجه فرنگی و غذای آماده شروع کرد. اما در ابتدا به‌دلیل شرایط و قوانین پیچیده موجود در آن زمان، نتوانست تجارت خود را چندان گسترش دهد. به محض این‌که شرایط برای همکاری با جنرال الکتریک مساعد شد، نام شرکت تولید غذای آماده، از بکو به Beko Ticaret A.S. تغییر یافت و آغاز به فروش لوازم خانگی کرده و تبدیل به برند واردات و صادرات لوازم خانگی شد.

بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است.. این شرکت در سال در است.انبول تأسیس شد.خانه بکو افتخار این را دارد که نماینده اصلی این شرکت در ایران باشد.کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمنانت اصلی و انحصاری بهستان تجارت ارس با ضمانت ماهه می باشد، لوازم کوچک ماه است..



( Sale and Buy ) `s other