Rent Bekho In Parand Industrial City

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگ ارچلیک ادغام شد و سپس شرکت آرچلیک توانست انواع ماشین لباسشویی ها ،ماشین ظرفشویی ها ، یخچال فریزر و ساید و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام و برند بکو روانه بازار کند .

قطعا اطلاع از تاریخچه برندی که قرار است. محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنیم باعث می شود تا حدود بتوانیم با آن برند ارتباط برقرار کنیم و به شناخت کافی از برند مد نظرمان برسیم ، به گونه ای می توان گفت که شناخت برندی که قرار است. از آن خرید کنیم باعث ایجاد حس اعتماد نسبت به آن برند برای مشتری می شود . در این مقاله با توجه به سوالات و پرسش های شما عزیزان که اکثرا راجع به این موضوع بود که برند بکو ساخت کجاست ، تصمیم گرفتیم تاریخچه این برند محبوب و پر طرفدار را شرح دهیم ، در ادامه می توانید همانطور که خواستید برند بکو را به طور کامل بشناسید .

&#; اجاق‌ها و کباب‌پزهای توکار بکو دارای برچسب EST هستند که بیان‌گر اطمینان از صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. و به محصولاتی با بازدهی انرژی بالا تعلق می‌گیرند. EST جامعه‌ای است. مستقل، معتبر و با محوریت داوطلبانه که در زمینه اهدای گواهی‌نامه فعالیت دارد.



( Rent ) `s other