Sale and Buy Bekho In Parand Industrial City

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است.. این شرکت در سال در است.انبول تأسیس شد.خانه بکو افتخار این را دارد که نماینده اصلی این شرکت در ایران باشد.کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمنانت اصلی و انحصاری بهستان تجارت ارس با ضمانت ماهه می باشد، لوازم کوچک ماه است..

شرکت Beko Ticaret A.Ş در سال ، فعالیت های مربوط به توزیع Arçelik را به شرکت Atilim واگذار کرد و با اندوخته ی تجربه خود از سال ۸ با نام تجاری BEKO شروع به فعالیت در بخش لوازم خانگی کرد. هولدینگ کوچ از دهه با توجه به فعالیت در عرصه بین المللی با نام BEKO فعالیت خود را ادامه می دهد. بکو  در سال توسط شرکت آلمانی گراندیگ (Grundig) خریداری شد و در ژوئن شرکت بکو با شرکت آرچلیک با نام Arçelik A.Ş ادغام شد. هم اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی با برند بکو  ارائه می‌شوند.

تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی آروین سرویس اصفهان فعالیت خود را از سال ۸۸ با تیمی از متخصصین با تجربه تعمیرات برندهای مختلف لوازم خانگی شروع نمود این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان متخصص . متعهد و مجرب خود موفق شده است. خدمات شایسته ای را در سالهای اخیربه مشتریان خود ارائه نماید. توانایی منحصر به فرد متخصصین این مرکز و در اختیار داشتن تجهیزات تعمیراتی بروز دنیا و متخصصین حرفه ای در تعمیر هر برند موجب شده تعمیرات بنحو احسن انجام شود و موجب رضایت بیشتر مشتریان ما گردد . ما اعتقاد داریم بهترین معرفان ما ، مشتریان ما می باشند بنابراین جلب رضایت و اعتماد مشتریان یکی از اصول تعمیرات این مرکز می باشد.



( Sale and Buy ) `s other