Sale Bekho In Tehran

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بکو نام برندی است. که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را تولید می کند ، برند بکو در سال در کشور ترکیه تاسیس شده است. و از همان زمان به طور حرفه فعالیت خود را آغاز کرده است. . برند بکو توسط شخصی به نام وهبی کوچ ساخته شده است. . بکو(Beko) آنچنان قوی عمل کرده بود که در سال توانست یکی از شرکت های بسیار بزرگ آلمانی به نام گروندیک را بخرد و سپس در سال کیی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در اروپا شناخته شود . سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگی به نام ارپلیک ادغام شد و سپس توانست انواع ماشین لباسشویی ها ، ظرفشویی ها ، یخچال و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام بکو روانه بازار کند .

قطعا اطلاع از تاریخچه برندی که قرار است. محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنیم باعث می شود تا حدود بتوانیم با آن برند ارتباط برقرار کنیم و به شناخت کافی از برند مد نظرمان برسیم ، به گونه ای می توان گفت که شناخت برندی که قرار است. از آن خرید کنیم باعث ایجاد حس اعتماد نسبت به آن برند برای مشتری می شود . در این مقاله با توجه به سوالات و پرسش های شما عزیزان که اکثرا راجع به این موضوع بود که برند بکو ساخت کجاست ، تصمیم گرفتیم تاریخچه این برند محبوب و پر طرفدار را شرح دهیم ، در ادامه می توانید همانطور که خواستید برند بکو را به طور کامل بشناسید .

پس از پاسخ به سوال برند بکو ساخت کجاست به سراغ معرفی انواع محصولات ان می رویم : در کل با توجه به محبوبیت روز افزونی که برند بکو در طول سال های فعالیت خود به دست آورده است. این برند توانست انواع محصولاتی مانند یخچال و فریزر ها ، ماشین لباسشویی ها ، تلویریون ها و … را روانه بازار کند .



( Sale ) `s other