Sale Bekho In qarchak Industrial City

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بکو نام برندی است. که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را تولید می کند ، برند بکو در سال در کشور ترکیه تاسیس شده است. و از همان زمان به طور حرفه فعالیت خود را آغاز کرده است. . برند بکو توسط شخصی به نام وهبی کوچ ساخته شده است. . بکو(Beko) آنچنان قوی عمل کرده بود که در سال توانست یکی از شرکت های بسیار بزرگ آلمانی به نام گروندیک را بخرد و سپس در سال کیی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در اروپا شناخته شود . سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگی به نام ارپلیک ادغام شد و سپس توانست انواع ماشین لباسشویی ها ، ظرفشویی ها ، یخچال و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام بکو روانه بازار کند .

این روزها تنوع بسیار زیادی در ساخت یخچال و فریزر مشاهده می‌شود. یخچال و فریزر بکو مدل CNDX یک یخچال بالا و پایین است.. این مدل از یخچال‌های بالا و پایین ظرفیت کمتری به نسبت یخچال‌های ساید بای ساید و درب فرانسوی اشغال می‌کنند. این مدل از یخچال به خانه‌های کوچکتر پیشنهاد می‌شود.

تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی آروین سرویس اصفهان فعالیت خود را از سال ۸۸ با تیمی از متخصصین با تجربه تعمیرات برندهای مختلف لوازم خانگی شروع نمود این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان متخصص . متعهد و مجرب خود موفق شده است. خدمات شایسته ای را در سالهای اخیربه مشتریان خود ارائه نماید. توانایی منحصر به فرد متخصصین این مرکز و در اختیار داشتن تجهیزات تعمیراتی بروز دنیا و متخصصین حرفه ای در تعمیر هر برند موجب شده تعمیرات بنحو احسن انجام شود و موجب رضایت بیشتر مشتریان ما گردد . ما اعتقاد داریم بهترین معرفان ما ، مشتریان ما می باشند بنابراین جلب رضایت و اعتماد مشتریان یکی از اصول تعمیرات این مرکز می باشد.



( Sale ) `s other