Sale and Buy Bobcat In Malard

Bobcat-1
Bobcat-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مجموعه ایران بابکت ، بزرگترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودرهای بابکت در سراسر ایران با بهترین کیفیت و است.اندارها می باشد. ایران بابکت ، رعایت تمامی اصول و ضوابط مشتری مدارانه در معاملات را سرلوحه کار خود قرار داده است.. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از برندهای معتبر جهانی و بین المللی تولید کننده انواع مینی لودر بابکت در سراسر جهان ، که ایران بابکت اقدام به ارائه محصولات این کمپانی ها  در ایران کرده است. ، خواهیم پرداخت. پس تا انتها باما همراه باشید.

جان دیر، (John Deere) ، یک شرکت صنایع سنگین آمریکایی است. که دفتر مرکزی آن مستقر در شهرمولین ، در ایالت ایلینوی آمریکااست. این شرکت که در سال ۸ توسط جان دیر تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده های ماشین ‌آلات کشاورزی و انواع مینی لودر در جهان است..

شرکت کوباتا (Kubota) ، یک شرکت صنایع سنگین ژاپنی است. ، که در زمینه طراحی و ساخت ماشین ‌آلات کشاورزی ، تراکتور، لودر، مینی لودر ، بیل مکانیکی و ماشین ‌آلات ساخت ‌و ساز، موتورهای دیزلی ، پمپ ‌های آب ، انواع تلنبه ، خطوط لوله انتقال و شیرآلات صنعتی ، تجهیزات تصفیه آب و دستگاه‌ های تهویه مطبوع ، همچنین تولید مصالح ساختمانی فعالیت می‌ کند.



( Sale and Buy ) `s other