Sale and Buy Bobcat In Payetakht Industrial City

Bobcat-1
Bobcat-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ماشین‌آلات کشاورزی شرکت جان دیر عبارتند از: تراکتور، کمباین ، درو کن پنبه ، سم ‌پاش وانواع مینی لودر. این شرکت همچنین تولید کننده ماشین ‌آلات ساخت ‌وساز، تجهیزات جنگل ‌داری و نیز عرضه‌ کننده انواع موتورهای دیزلی و قطعات مورد است.فاده در تجهیزات ماشین ‌آلات سنگین مانند اکسل، گیربکس و&#; می‌ باشد.

شرکت کوبوتا در سال ۸ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۸ کارخانه تولیدی بزرگ در کشور ژاپن است.. این شرکت همچنین ،  دارای شمار زیادی شرکت تابعه ، زیرمجموعه و شرکت فرعی ، در کشورهای مختلف جهان است.. دفترمرکزی این شرکت در شهر اوساکا ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو ، بورس نیویورک ، بورس فرانکفورت و بورس اوساکا معامله می‌ شود.

امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است. و مینی لودر های بابکت راهسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این رو مجموعه ایران بابکت (شرکت اطلاع گستر اطلس) نیز با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش باب کت و انواع جلوبند جارو بابکت با بغلزن و آبپاش سعی داریم تا بهترین باشیم. همچنین با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال بابکت با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم . لذا بهترین قیمت و کیفیت در رابطه با قطعات اصلی را از ما بخواهید.



( Sale and Buy ) `s other