Sale Boiler In Andisheh Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تنها چیزی که میتوانیم به شما بگوییم اینست که این کار چندان با راندن خودروی بدون ترمز فرقی ندارد. شیرهای با کیفیت و اصیل این اطمینان را میدهد که در صورت نیاز و مواقع اضطراری کار خواهد کرد و عدم است.فاده از آن کاری احمقانه است..

اتیکت روی شیر باید فشار و ظرفیت شیر را به کاربر و اپراتور ارایه دهد و تمام مشخصات در آن درج شده باشد. شیر باید به قدری بزرگ باشد که کل بخار تولیدی بویلر صنعتی یا کل سیال موجود در مخزن تحت فشار را تخلیه کند. در بسیاری از سایت های صنعتی اشتباهاتی مشاهده میشود که غیر قابل قبول است. و ریسک های عملیاتی را به شدت افزایش میدهد، ما در یک واحد صنعتی، شیر اطمینانی را دیدیم که به جای نصب شدن روی خط in، با است.فاده از اتصالات، سایز خط را به in کاهش داده بودند و شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار  را به آن بسته بودند، که اکیدا به شما توصیه میکنیم هرگز چنین اشتباهی نکنید.

بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..



( Sale ) `s other