implementation consultation Boiler In Bijin Rey Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



  لوله ها گرمای کوره را به آب موجود در مخزن منتقل می کنند. پس گرم شدن آب،بخار تولید شده به سمت پایین دست حرکت می کند بویلرهای Fire Tube  ارزانترین نوع دیگ برای تولید هستند زیرا ساختار نسبتا ساده ای دارند اما معمولا برای کاربردهای فشار کم تا متوسط به دلیل ضخامت پوسته بیرونی حاوی آب محدود هستند.

یکی دیگر از کاربردهای جالب بویلر در دم کردن آبجو است..در فرآیند دم کردن آبجو مالت باید آسیاب شودو با آب مخلوط شود،فرآیندی که به آن له کردن (Mashing) می گویند .سپس این مش با است.فاده از بخار برای چندین ساعت قبل از وارد شدن مخمر برای شروع تخمیر گرم می شود برای تولید گرما به یک منبع سوخت،گرما،اکسیژن نیاز داریم تا واکنش صورت پذیرد ودر نتیجه با گرم کردن لوله های آب و است.فاده از لوله های آتش برای گرم کردن مخزن بخار در فشار های بسیار بالا تولید می شود تا مقادیر زیادی انرزی تویلید شود.

در نظر داشته باشید بویلر روغن داغ یک قیمت مشخص و است.اندارد در بازار دارد به همین دلیل هرگاه این محصولات به هزینه ی کمتری به فروش برسد به کیفیت ن شک کنید زیرا هیچ ارزانی ، بی دلیل نیست. هیچ فروشنده ای محصول با کیفیت را به قیمت ارزان نخواهد فروخت.



( implementation consultation ) `s other