implementation consultation Boiler In Charmshahr Industrial City

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین بویلر صنعتی دیگ بخار که دارای سوپرهیتر یا بخار خشک هستند. باید در خروجی خود شیر اطمینان داشته باشند و نقطه تنظیم آنها کمتر از شیرهای اطمینان درام باشد. لازم است. که شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار در سوپرهیتر اول باز شود تا جریان بخار در سوپرهیتر به منظور جلوگیری از سوختن لوله وجود داشته باشد. علاوه بر تست ماهیانه و سالیانه شیرهای اطمینان شاید لازم باشد آنها را تعمیر و یا تعویض کنید. این یکی از ملزومات شرکت بیمه است..

پس از نصب بویلر، لوله کش ها معمولا مهره یا واشر در زیر لوله ونت قرار می دهند تا فاصله مورد نیاز بین لوله و قطره چکان حاصل شود. در یکی از واحدها كل شیرهای اطمینان در حال تشت بودند و من در قطره چکان های آن واشر پیدا کردم. وقتی علت را از اپراتورها پرسیدم، گفتند پیمانکار آنها را در آنجا قرار داده تا همیشه آنها را عقب ببرد. پس از برداشتن واشرها مشکل نشتی شیرها رفع شد.

عنصر دمایی PTV لوله کوچک است.وانه ای است. که از ورودی شیر دراز می شود. و در درون آب گرم قرار می گیرد. نصب شیر روی لوله واسطه جواب نمی دهد چون در معرض گرما قرار نمی گیرد. چون این المان باید در تماس با آبگرم شده باشد. PTV را میتوان افقی هم نصب کرد و حتا در صورتی که روی آن درج شده باشد به صورت آویزان هم نصب می شود. شما هم اشتباه آن پیمان کار را که فکر میکرد شیرها اشتباه نصب شده اند و با اضافه کردن زانوی چپقی، PTV را چرخانده بود را تکرار نکنید!!! (فقدان عنصر دمایی PTV در صورت عمل نکردن کنترل ها، گرمکن منفجر شده و هفت کشته و چهل و دو زخمی برجا گذاشت. ظرفیت آن گرم کن فقط گالن بود). برای اطلاع از لیست لوازم  دیگ بخار با ما تماس بگیرید



( implementation consultation ) `s other