implementation consultation Boiler In Islamshahr

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سطح حرارتی (سطح گذرسیال داغ)، حجم مناسب محفظه برگشت و کوره (به جهت احتراق کامل سوخت) انتخاب سایز تیوپ‌ها، چیدمان سطوح حرارتی، سطح مقطع گذر سیال و سرعت جرمی سیال داغ (m/s) جهت کاهش مصرف سوخت و بازده بالا از نکات مهمی است. که در طراحی حرارتی دیگ رعایت می‌گردد.

ساختمان ها با گذر زمان نشست می کنند و گاهی اسکلت (که لوله ونت را نگه می دارد) مستقل از بویلر جابه جا می شود و فونداسیون، محل خروجی شیر اطمینان و لوله ونت را تغییر می دهد. نشست می تواند اسکلت را جابه جا کند بنابراین لوله ونت در مرکز ریشه قرار نمی گیرد اما آن را فشار می دهد و تنش بر شیر اطمینان وارد می شود. هر سال، ترجیحا قبل از تست سالانه شیر اطمینان، قرار داشتن لوله ونت در جای مخصوص خودش را کنترل کنید و از وجود حدود یک اینچ فاصله بین آن و قطره چکان مطمئن شوید.

بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..



( implementation consultation ) `s other