Sale Boiler In Nasirabad Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به منظور اینکه بتوانید از همه ی مزایای دیگ بخار برقی بهره مند شوید، لازم است. نمونه های اصل و با کیفیت را خریداری کنید. هر گونه سهل انگاری در این زمینه ، می تواند به راحتی هزینه ی پرداخت شده برای خرید را به باد دهد. نمونه های بی کیفیت نه تنها کارایی مطلوب ندارند، بلکه با عملکرد نادرست می توانند خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. پس در خرید خود دقت کنید.

کارخانجات مواد غذایی نظیر : رب سازی ،  قند وشکر ، نوشمک و شربت ، پخت آلوچه ،  سویا ، پاستیل ، ترشیجات با اتوکلاو ، نبات سازی ، سوسیس و کالباس،  .انواع سس ، تصفیه روغن خوراکی ، خمیر خرما یا شیره خرما ، پرورش قارچ ، عرق گیری گلاب و گیاهان کوهی و الکل سازی و تقطیر عرقیجات

پس از نصب بویلر، لوله کش ها معمولا مهره یا واشر در زیر لوله ونت قرار می دهند تا فاصله مورد نیاز بین لوله و قطره چکان حاصل شود. در یکی از واحدها كل شیرهای اطمینان در حال تشت بودند و من در قطره چکان های آن واشر پیدا کردم. وقتی علت را از اپراتورها پرسیدم، گفتند پیمانکار آنها را در آنجا قرار داده تا همیشه آنها را عقب ببرد. پس از برداشتن واشرها مشکل نشتی شیرها رفع شد.



( Sale ) `s other