implementation consultation Boiler In Nasirabad Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اتیکت روی شیر باید فشار و ظرفیت شیر را به کاربر و اپراتور ارایه دهد و تمام مشخصات در آن درج شده باشد. شیر باید به قدری بزرگ باشد که کل بخار تولیدی بویلر صنعتی یا کل سیال موجود در مخزن تحت فشار را تخلیه کند. در بسیاری از سایت های صنعتی اشتباهاتی مشاهده میشود که غیر قابل قبول است. و ریسک های عملیاتی را به شدت افزایش میدهد، ما در یک واحد صنعتی، شیر اطمینانی را دیدیم که به جای نصب شدن روی خط in، با است.فاده از اتصالات، سایز خط را به in کاهش داده بودند و شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار  را به آن بسته بودند، که اکیدا به شما توصیه میکنیم هرگز چنین اشتباهی نکنید.

غالبا صاحب بویلر با این کار قصد صرفه جویی دارد اما با خراب شدن آن باید گیج دیگری بخرد. بهتر است. توصیه سازنده را در این مورد کارکرد و نصب گیج فشار سنج در بویلر صنعتی بگیرید. در بویلرهای فشار پایین، اندازه گیج را میتوان با حرکت نشان دهنده که باید حداقل برای نوسانات فشار تا PSI باید دارای صفحه اینچ باشد تعیین کرد.

مزیت‌های دیگ‌های لوله‌آتشی عمدتاً در امور مرتبط با محدودیت‌های فضایی و نیاز به انتقال حرارت سریع است.. در موردی که فضای آزاد کمتری برای نصب دستگاه وجود دارد، دیگ‌های لوله‌آتشی به علت طراحی افقی و کم‌فضایی، انتخاب مناسبی می‌باشند.



( implementation consultation ) `s other