implementation consultation Boiler In Pakdasht

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گیج فشار سنج در بویلر صنعتی یکی از ملزومات تریم در دیگ بخاراست. واضح است. شما برای اطمینان از عملکرد مناسب کنترل ها به است.فاده از گیج فشار سنج در بویلر صنعتی خود نیاز دارید اما من واحدهایی را دیده ام که اپراتورها هیچ توجهی به آنها نداشته اند. بویلری که فشارسنج نداشته باشد زمینه بروز مشکلات بیشتری دارد. گیج فشار سنج در بویلر صنعتی باید مطابق کد وجود داشته باشد و مقیاس و رنج آن هم مورد تایید قرار گیرد. تخلف رایج در اکثر واحدها است.فاده از گیج کوچکتر یا ادازه گیر فشار با صفحه اندازه گیری کوچکتر است..

بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..

دیگ‌های بخار شرکت دما گستر نوین عباس آباد در دو مدل از ظرفیت ۵ کیلوگرم در ساعت تا ظرفیت کیلوگرم در ساعت، مدل عقب نیمه مرطوب (Semi &#; WETBACK) و از ظرفیت تا کیلوگرم در ساعت، مدل عقب مرطوب (Wetback) با بالاترین کیفیت، با رعایت تمامی الزامات است.اندارد، (BS) طراحی و تولید می‌شود.



( implementation consultation ) `s other