implementation consultation Boiler In Parand Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اتیکت روی شیر باید فشار و ظرفیت شیر را به کاربر و اپراتور ارایه دهد و تمام مشخصات در آن درج شده باشد. شیر باید به قدری بزرگ باشد که کل بخار تولیدی بویلر صنعتی یا کل سیال موجود در مخزن تحت فشار را تخلیه کند. در بسیاری از سایت های صنعتی اشتباهاتی مشاهده میشود که غیر قابل قبول است. و ریسک های عملیاتی را به شدت افزایش میدهد، ما در یک واحد صنعتی، شیر اطمینانی را دیدیم که به جای نصب شدن روی خط in، با است.فاده از اتصالات، سایز خط را به in کاهش داده بودند و شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار  را به آن بسته بودند، که اکیدا به شما توصیه میکنیم هرگز چنین اشتباهی نکنید.

استفاده از این محصولات چالش های خاص خود را نیز دارد، از مهمترین محدودیت های برای به کارگیری این بویلرها می توان به کمبود انرژی الکتریسیته اشاره کرد. مصرف برق زیاد می تواند هزینه های بعدی را به مقدار بسیار زیاد افزایش داده و این امر باز نظر اقتصادی بهینه نباشد. این نوع از بویلرها دارای ظرفیت محدود هستند به همین دلیل قابل است.فاده در صنایع بزرگ نمی باشند. به منظور تبدیل بویلرهای برقی به هر نوع از بویلرهای دیگر باید هزینه ی گزاف پرداخت شود که عملا به صرفه نیست. وجود همین محدودیت های در برخی از مواقع سبب می شود که دیگ بخار برقی گزینه ی مناسبی برای  است.فاده در یک صایع نباشد. به همین دلیل تاکید می شود بررسی های لازم به طور جدی انجام شود.

ترکیب معمولی این نوع بویلر بخار یک کوره و یک مخزن آب است. به عنوان دیگ بخار و یک دود کش عمل می کند. لوله ها از مخزن آب عبور می کنند که گرمای کوره را به آب انتقال دهند و دودکش گرماو گازهای ناشی ازاثر گرمایش را تخلیه کی کند تا فشار از سطح مورد نظر بالا نرود.



( implementation consultation ) `s other