Sale Boiler In Pardis

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..

اکنون Fire Tube را متوجه شدید بیایید نگاهی به بویلر لوله آب (Water Tube Boiler) بیاندازیم طراحی تقریبا شبیه بویلرFire Tubeاست،اما به جای لوله های آتش گرمایش کوره برای گرم کردن آب در یک مخزن،کوره لوله های آب را داخل کوره گرم می کند.به همین ترتیب یک منبع سوخت در کوره می سوزد و باعث گرم شدن لوله های آب داخل کوره می شود.باردیگر هنگامی که آب  به جوش می آید بخار تولید می شود و پایین دست منتقل می شود.دیگ Water Tube از نظر حرارتی کارآمدتر ازدیگ Fire Tube است. اما ساخت آن پیچیده تراست و کیفیت آب میتواند یک عامل محدود کننده باشد، ممکن است. آب برای کارآمدتر شدن نیاز به فیلتر داشته باشد.احتراق فرآیند سوزاندن منبع سوخت است. برای ایجاد واکنش باید منبع سوخت،گرما،اکسیژن وجود داشته باشد.

فراموش نکنید کاربردهای شیرهای اطمینان، خاص است. و شما نباید شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار را در مخزن تحت فشار بویلر است.فاده کنید. اگر از شیری که است.فاده می کنید که اتیکت یا نشان معتبر است.اندارد ندارد ولی شما فکر میکنید که این شیر خوب است. و از آن در ساخت بویلر صنعتی است.فاده میکنید



( Sale ) `s other