implementation consultation Boiler In Payetakht Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر توسط ھوا تست صورت گیرد بايد در قسمت خروجي شیر اطمینان كه توسط يك فلنجي بسته شده ، لوله اي به قطر mm تعبیه گردد و انتھاي اين لوله در درون ظرف آب شفافي قرار بگیرد. دقت گردد كه اين لوله بايد به مقدار mm. در درون آب قرار بگیرد. درحالت تست این تجهیزات، تعداد حبابھاي خروجي از قسمت اين لوله شمرده مي شود. عموما براي شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار كه درزير مقدار g bar تنظیم مي گردند. تعداد حبابھا بايد برابر حباب باشد.

یک دیگ روغن داغ معیوب و نامرغوب نه تنها هزینه ی صرف شده برای خرید آن را هدر خواهد داد، بلکه به دلیل کارکرد نامطلوب می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشد. با خرید یک محصول بی کیفیت یا به طور کدام درگیر تعمیر و عیب یابی آن بوده  یا در نهایت در بازه ی زمانی کوتاه مجبور به تعویض آن با نمونه ی دیگر خواهید بود.

بویلرها را می توان برای سوزاندن یک سوخت خاص با است.فاده از هر فن آوری مختلف طراحی کرده اما جزءاصلی که در اینجا باید در نظر گرفت منبع گرما یا به عبارت دیگر به عنوان سوخت شناخته می شود.سوخت یکی از مهمترین جنبه های دیگ بخار است. و همان چیزی است. که در داخل دیگ می سوزد و گرما ایجاد می کند.منابع مختلفی وجود دارد که می توان از آنها است.فاده کرد. زغال سنگ یک منبع سوخت است.اندارد است. درکاربردهای بویلر بخار صنعتی، زغال سنگ به پودر ریز تبدیل می شود زیرا کاملا بیشتر از آجر هاب سنتی می سوزد.



( implementation consultation ) `s other