Sale Boiler In Pishva Industrial City

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی دیگر از کاربردهای جالب بویلر در دم کردن آبجو است..در فرآیند دم کردن آبجو مالت باید آسیاب شودو با آب مخلوط شود،فرآیندی که به آن له کردن (Mashing) می گویند .سپس این مش با است.فاده از بخار برای چندین ساعت قبل از وارد شدن مخمر برای شروع تخمیر گرم می شود برای تولید گرما به یک منبع سوخت،گرما،اکسیژن نیاز داریم تا واکنش صورت پذیرد ودر نتیجه با گرم کردن لوله های آب و است.فاده از لوله های آتش برای گرم کردن مخزن بخار در فشار های بسیار بالا تولید می شود تا مقادیر زیادی انرزی تویلید شود.

بویلرها را می توان برای سوزاندن یک سوخت خاص با است.فاده از هر فن آوری مختلف طراحی کرده اما جزءاصلی که در اینجا باید در نظر گرفت منبع گرما یا به عبارت دیگر به عنوان سوخت شناخته می شود.سوخت یکی از مهمترین جنبه های دیگ بخار است. و همان چیزی است. که در داخل دیگ می سوزد و گرما ایجاد می کند.منابع مختلفی وجود دارد که می توان از آنها است.فاده کرد. زغال سنگ یک منبع سوخت است.اندارد است. درکاربردهای بویلر بخار صنعتی، زغال سنگ به پودر ریز تبدیل می شود زیرا کاملا بیشتر از آجر هاب سنتی می سوزد.

بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..



( Sale ) `s other