implementation consultation Boiler In Shahr ray

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



انواع مختلف از دیگ های بخار برای انواع کاربردهای مختلف وجود دارد ما قصد داریم چند نوع مختلف این بویلرها را در این مقاله توضیح دهیم از جملهاینکه چگ.نه هر یک از روش ها قادر به تولید گرما هستند ،بنابراین شما میتوانید بسته به نیاز خود نوع دیگ یا بویلر راانتخاب کنید.

غالبا صاحب بویلر با این کار قصد صرفه جویی دارد اما با خراب شدن آن باید گیج دیگری بخرد. بهتر است. توصیه سازنده را در این مورد کارکرد و نصب گیج فشار سنج در بویلر صنعتی بگیرید. در بویلرهای فشار پایین، اندازه گیج را میتوان با حرکت نشان دهنده که باید حداقل برای نوسانات فشار تا PSI باید دارای صفحه اینچ باشد تعیین کرد.

بعد از فرآیند فوق، بخار سوپرهیت یا خشک می شود اما نمی تواند تمام سرمایی را که آب در حال تبخیر ایجاد می کند را به وجود آورد، پس دمای اجزای گرمایشی یا کف آبگرمکن افزایش می یابد تا این که از فرط گرما آسیب ببینند. خوشبختانه (کسانی که آیگرمکن برقی دارند در چنین شرایطی برق توسط فیوز قطع می شود. اگر تجهیزات شما احتراقی است. نتیجه چندان خوشایند نخواهد بود، سطح ضعیف شده آبگرمکن از بین خواهد رفت. بخار منبسط شده و آب داغ تبخیر میشود تا بخار بیشتر شود که نتیجه آن انفجار است..



( implementation consultation ) `s other