implementation consultation Boiler In lalezar market

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



درباره اهمیت ماشین بخار مبالغه و گزافه‌گویی نمی‌شود. درست است. که بسیاری از اختراعات دیگر در انقلاب صنعتی نقش داشته‌اند؛ ولی هیچ‌یک از آن‌ها به‌تنهایی نمی‌توانستند برای انقلاب صنعتی حیاتی باشند. پیش از آن اگر چه از نیروی آب و باد برای به گردش درآوردن چرخ آسیاب‌ها است.فاده می‌شود ولی منبع اصلی نیرو همواره عضلات انسان بود. است.فاده از این عامل ظرفیت تولید صنعتی را به کلی محدود می‌کرد. با اختراع ماشین بخار این محدودیت بر طرف شد. پس از آن انرژی بسیاری برای تولید در دسترس بود و همواره نیز به میزان آن افزوده می‌شد.

عنصر دمایی PTV لوله کوچک است.وانه ای است. که از ورودی شیر دراز می شود. و در درون آب گرم قرار می گیرد. نصب شیر روی لوله واسطه جواب نمی دهد چون در معرض گرما قرار نمی گیرد. چون این المان باید در تماس با آبگرم شده باشد. PTV را میتوان افقی هم نصب کرد و حتا در صورتی که روی آن درج شده باشد به صورت آویزان هم نصب می شود. شما هم اشتباه آن پیمان کار را که فکر میکرد شیرها اشتباه نصب شده اند و با اضافه کردن زانوی چپقی، PTV را چرخانده بود را تکرار نکنید!!! (فقدان عنصر دمایی PTV در صورت عمل نکردن کنترل ها، گرمکن منفجر شده و هفت کشته و چهل و دو زخمی برجا گذاشت. ظرفیت آن گرم کن فقط گالن بود). برای اطلاع از لیست لوازم  دیگ بخار با ما تماس بگیرید

به منظور اینکه بتوانید از همه ی مزایای دیگ بخار برقی بهره مند شوید، لازم است. نمونه های اصل و با کیفیت را خریداری کنید. هر گونه سهل انگاری در این زمینه ، می تواند به راحتی هزینه ی پرداخت شده برای خرید را به باد دهد. نمونه های بی کیفیت نه تنها کارایی مطلوب ندارند، بلکه با عملکرد نادرست می توانند خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. پس در خرید خود دقت کنید.



( implementation consultation ) `s other