Sale Bolted shelf In Abas abad Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

اگر بخواهیم برای قفسه بندی یک تعریف کلی برایتان داشته باشیم، می‌توان آن را اینطور بیان کرد: هر نوع سازه (با جنس چوبی، فلزی، پلاستیکی و&#;) که جهت نگهداری وسایل، تجهیزات، مواد اولیه و&#; مورد است.فاده قرار گیرد را قفسه بندی می‌گوییم.

طی سال فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید انواع سیستم قفسه بندی انبار و تجهیزات فروشگاهی و چرخ های فروشگاهی و انواع نردبان های خانگی و صنعتی و باکسهای پلاستیکی با جدیدترین متد و روش توانسته انواع محصولات به روز منحصر به فرد خودرا ارائه نماید.



( Sale ) `s other