implementation consultation Bolted shelf In Abas abad Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

فروشگاهها برای سرویس دهی به مشتریان و تسریع امر پاسخگویی به نیازهای روزمره و با سرعت بالای مشتریان نیاز به تامین و ارائه محصولات مختلف و در رده های مختلف نمایند ، این محصولات برای آنکه به سرعت در دسترس قرار گیرند و در غرفه ها قرار گیرند نیاز به یک انبار بزرگ دارند

در گذشته تنها است.فاده از داربست‌های فلزی ساده برای قفسه‌های فرش بسیار رایج بود، اما در حال حاضر با وجود قفسه بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین که از کیفیت بالایی برخوردار است.، دیگر نیازی به است.فاده از داربست‌های فلزی ساده نیست. البته نه اینکه امکان است.فاده از آن‌ها نباشد؛ خیر، اما با پدیدار شدن قفسه بندی‌های راک کفپوشدار سنگین که به شکل اختصاصی برای قفسه بندی انبار فرش ساخته شده‌اند، دیگر نیازی به است.فاده از مدل‌های قبلی و عمومی نیست.



( implementation consultation ) `s other