implementation consultation Bolted shelf In Firozkooh

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




پالت‌های پلاستیکی یا پالت ابزار، سبک هستند و تحمل وزن مناسبی دارند. و مناسب فضای کاری و کارگاهی است. و برای این منظور طراحی و تولید این پالت‌ها به شکلی است. که علاو بر زیبا بودن، می‌توانند به شما در نظم دهی و دسته بندی‌ها به صورت عالی ایفای نقش کنند. این پالت‌ها در رنگ‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و با برچسب زدن از آن ها می‌توانید در نظم دهی بیشتر نیز است.فاده کنید. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

به عنوان معرفی اولین مدل قفسه بندی، قفسه بندی فروشگاهی گزینه مناسبی می‌باشد چرا که به علت در معرض دید بودن این نوع قفسه بندی، بیشتر و سریع‌تر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار نماییم و در واقع یک مثال ملموس و اصطلاحا دم دست می‌باشد.



( implementation consultation ) `s other