Sale Bolted shelf In Payetakht Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

چهارچوب اصلی قفسه هایپر مارکتی توسط پایه ها ویا همان ستون های عمودی میباشد براکت بخش دیگری است. که همانند بازو جهت نگهداری طبقات مورد است.فاده قرار میگیرد و به صورت افقی به ستون ها متصل میشود و طبقات برروی انها مینشیند طبقات نیزصفحاتی هستند که برای چینش کالامورد است.فاده قرار میگیرد پشت قفسه ها با صفحه ای پوشانده میشود که است.حکام و امنیت را برقرار میکند و مانع از ریزش کالاها میگردد لیبل ها جلو طبقات نصب میشود و برای معرفی محصول و قیمت کاربرد دارند. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

خوشبختانه در این راه ثابت نایستاده‌ایم و روز به روز دنبال پیشرفت در زمینه تولید انواع قفسه‌بندی، همچون قفسه بندی برای فروشگاه ها، قفسه گلاب و عرقیجات، قفسه بندی های مربوط به انبار فرش، قفسه بایگانی و کتاب، قفسه خانگی و&#; هستیم.



( Sale ) `s other