implementation consultation Bolted shelf In Payetakht Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




چهارچوب اصلی قفسه هایپر مارکتی توسط پایه ها ویا همان ستون های عمودی میباشد براکت بخش دیگری است. که همانند بازو جهت نگهداری طبقات مورد است.فاده قرار میگیرد و به صورت افقی به ستون ها متصل میشود و طبقات برروی انها مینشیند طبقات نیزصفحاتی هستند که برای چینش کالامورد است.فاده قرار میگیرد پشت قفسه ها با صفحه ای پوشانده میشود که است.حکام و امنیت را برقرار میکند و مانع از ریزش کالاها میگردد لیبل ها جلو طبقات نصب میشود و برای معرفی محصول و قیمت کاربرد دارند. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

به عنوان معرفی اولین مدل قفسه بندی، قفسه بندی فروشگاهی گزینه مناسبی می‌باشد چرا که به علت در معرض دید بودن این نوع قفسه بندی، بیشتر و سریع‌تر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار نماییم و در واقع یک مثال ملموس و اصطلاحا دم دست می‌باشد.

 در مرحله بعدی بستن قفسه پیچ و مهره ای باید تراز بودن قفسه با دیوار را بررسی نمایید. پس از اینکه تمامی قفسه ها را کلاف بندی می کنید باید قفسه را در حالت ایستاده بگذارید. سپس قفسه را با دیوار تراز نمایید. اگر قفسه های طبقات موازی باشند دیگر نیازی به عوض کردن پیچ و مهره ها ندارید. توجه داشته باشید که در مرحله آخر باید موازی بودن هر یک از طبقات قفسه ها را بررسی کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که بررسی مرحله آخر، یعنی تراز بودن طبقات قفسه اهمیت زیادی دارد. این مرحله را باید به طور کامل بررسی کنید تا از بسته شدن اصولی قفسه ها اطمینان خاطر داشته باشید.



( implementation consultation ) `s other