implementation consultation Bolted shelf In Sahand Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




 شما است.قامت بیشتری را از رنگ های طوسی و سفید قفسه‌ ها دریافت خواهید کرد. رنگ بندی های متنوع نارنجی، قرمز، آبی، تیره و &#; قفسه های پیچ و مهره ای را هم تولید می کنند. این قفسه ها را به طور گسترده می توانید در انبارها است.فاده کنید. نمونه های ظریف تر قفسه که ضخامت کمتری دارند برای فروشگاه انتخاب مناسبی هستند.

 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

 قبل از اینکه طریقه نصب کردن قفسه پیچ و مهره ای را بدانیم باید در مورد نکاتی که مربوط به این قفسه ها است. اطلاعاتی را دریافت کنیم. نکات زیادی در مورد قفسه بندی پیچ و مهره ای وجود دارد که هر یک از این نکات را اگر در نظر نگیرید نمی‌ توانید قفسه ها را به صورت اصولی ببندید.



( implementation consultation ) `s other