implementation consultation Bolted shelf In Salarieh Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




سیستم قفسه بندی پانل راک که در برخی موارد به آن قفسه راک کفپوش دار یا راک نیمه سنگین نیز گفته می شود، در گروه سیستم های قفسه بندی نیمه سنگین قرار دارد که بارگذاری در آن بوسیله نیروی انسانی انبار انجام می شود و غالبا جهت چیدمان و نگهداری کالاهای نیمه سنگین در حجم ها و ابعاد و اندازه های مختلف است.فاده می شود. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

 در مرحله بعدی بستن قفسه پیچ و مهره ای باید تراز بودن قفسه با دیوار را بررسی نمایید. پس از اینکه تمامی قفسه ها را کلاف بندی می کنید باید قفسه را در حالت ایستاده بگذارید. سپس قفسه را با دیوار تراز نمایید. اگر قفسه های طبقات موازی باشند دیگر نیازی به عوض کردن پیچ و مهره ها ندارید. توجه داشته باشید که در مرحله آخر باید موازی بودن هر یک از طبقات قفسه ها را بررسی کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که بررسی مرحله آخر، یعنی تراز بودن طبقات قفسه اهمیت زیادی دارد. این مرحله را باید به طور کامل بررسی کنید تا از بسته شدن اصولی قفسه ها اطمینان خاطر داشته باشید.

عموما از سازه‌های قفسه بندی در انباری‌ها است.فاده می‌شود و در صورت اجرا و تهیه اجناس با کیفیت در ساخت و البته پیاده‌سازی و نصب صحیح این قفسه‌ها، میتوان از آن‌ها سال‌ها بدون نگرانی به عنوان نگهدارنده وسایل مختلف است.فاده کرد.



( implementation consultation ) `s other