Sale Bolted shelf In Shams abad Industrial City

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




 توجه داشته باشید که شما ابتدا باید به خوبی مدل قفسه را بررسی کنید تا بتوانید طریقه نصب قفسه ها را یاد بگیرید. هر یک از مواردی که مربوط به طریقه بستن قفسه پیچ و مهره ای می باشد را بهتر است. که از کارشناسان فروش بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بسته شدن قفسه های پیچ و مهره ای ارائه می دهیم.

در مرحله اول بستن قفسه پیچ و مهره ای، ابتدا نیاز است. که هر یک از میله های قفس را روی زمین بگذارید. سپس میله ها را به صورت دقیق و صاف در کنار یکدیگر قرار دهید. در صورتی که سوراخ های هر یک از میله ها به صورت دقیق نباشند تناسب ندارند. بر همین اساس این نمونه قفسه ها به صورت است.اندارد تولید نشده اند. یکی از مهمترین نکاتی که جهت نصب کردن قفسه های پیچ و مهره های فلزی اهمیت دارد این است. که سوراخ های میله های قفسه را در کنار یکدیگر قرار دهید تا تراز شوند. تراز شدن هر یک از انواع میله های قفسه در مرحله اول اهمیت زیادی دارد.

یکی دیگر از پر مصرف‌ترین نوع قفسه بندی، مربوط به قفسه بندی انبار خانگی می‌شود. از این نوع قفسه نه تنها در خانه‌ها بلکه در انباری‌های شرکت‌های خدماتی و اداری نیز می‌توان برای مرتب‌سازی وسایل و کنار گذاشتن وسایل اضافی از آن‌ها است.فاده کرد.



( Sale ) `s other