زمانی که بلک راک تازه تأسیس شده و شرکت کوچکی بود، دلیلی برای صرف هزینههای تبلیغاتی وجود نداشت. در آن زمان تمرکز این شرکت بر کارگزاریها، سرمایهگذاران نهادی و بهطور مستقیم بر خردهفروشی قرار داشت، اما پس از آنکه به یک شرکت عمومی تبدیل شد، این وضعیت نیز تغییر کرد. اکنون بلک راک از یک سیاست رسانه اجتماعی قوی و همچنین حمایتهای مالی تبلیغاتی متنوع بهره میبرد. همزمان با تکامل بیزینس، بلک راک شروع به برقراری ارتباط مستقیم با سرمایهگذاران نهایی از جمله خردهفروشان کرده است..
تنها بهدلیل اینکه چیزی روی کاغذ خوب به نظر میرسد و امور مالی مربوط به آن بهخوبی میزان درآمد را افزایش و هزینهها را کاهش میدهد، در عمل نتیجه خوبی به دست نمیآید. درنهایت تنها در صورتی که شرکت یک برنامه و است.راتژی مناسبی داشته باشد، میتواند اعداد و ارقام موجود در کاغذ را به واقعیت تبدیل کند.
اساس کسب و کار شرکت سرمایه گذاری بلک راک اعتقاد بر این است. که نیازهای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.. تعهد شرکت به تعالی سرمایه گذاری بر فرهنگ مشترکی است.وار است. که همیشه منافع مشتری را در اولویت قرار می دهد، از سرمایه گذاران فردی گرفته تا بزرگترین مؤسسات جهان. (حرف اول را مشتری می زند.)
برخلاف گروه قبلی، هزینههای عملکردی حسابهای بلک راک زمانی محاسبه میشوند که عملکرد آنها از یک آستانه از پیش تعیین شده فراتر برود. این گروه، درآمد . میلیارد دلاری یا به عبارتی حدود درصد از کل درآمد مالی سال را به خود اختصاص داده است.. این میزان در مقایسه با سال رشد . درصدی داشته و سریعترین رشد را در میان گروههای مختلف درآمدی در شرکت بلک راک به ثبت رسانده است..
همانطور که اشاره شد، شرکت بلک راک بهعنوان یک بخش تجاری واحد عمل میکند و درآمد بخشهای جداگانه بیزینس خود را گزارش نمیدهد. با این حال این شرکت درآمد خود را براساس دستهبندیهای مختلف مانند مشاوره سرمایهگذاری، هزینههای اداری، درآمد وامدهی اوراق بهادار، هزینههای عملکرد مشاوره سرمایهگذاری، درآمدهای خدمات تکنولوژیک، هزینههای توزیع، مشاوره و سایر درآمدها تقسیمبندی میکند.