حدود سال پیش شرکت بلک راک روش سرمایهگذاری جدیدی را با عنوان سرمایهگذاری مسئولیت اجتماعی به مشتریان خود معرفی کرد؛ برای مثال فرض کنید یک مشتری نگران تأثیر تنباکو بر سلامت مردم است.؛ بنابراین در سبد سهامی (Portfolio) فاقد تنباکو سرمایهگذاری میکند. همچنین فردی که با جنگ مخالف باشد، میتواند در سبد سهامی سرمایهگذاری کند که سهام دفاعی نداشته باشد.
در حالی که بانکها به خاطر ضررهای بزرگ خود در سال خبرساز شدند و بسیاری از فین تکها با سودهای هنگفت سروصدا کردند، مدیران داراییها تا حد زیادی تحت نظر بودند. در این میان یک شرکت مدیریت دارایی وجود داشت به نام بلک راک (NYSE:BLK)، که بزرگترین مدیریت دارایی سهام ایالات متحده بوده و توانست در این برهه بی سر و صدا % سهام را به سهامداران در سال بازگرداند و در موقعیتی عالی برای ادامه موفقیت خود در آن سال قرار گرفته و براساس موقعیت خود، به عنوان شرکت پیشرو در بازار باشد.
در سال مالی (منتهی به دسامبر )، بلک راک . میلیارد دلار درآمد خالص از . میلیارد دلار از کل درآمدش را کسب کرد. در مقایسه با سال مالی ، این نشان دهنده افزایش سالانه درآمد خالص به میزان .٪ است.. درآمد عملیاتی برای سال مالی معادل . میلیارد دلار بود که .٪ افزایش داشت. درآمد نسبت به سال قبل . درصد رشد داشته است..
از سال که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کردهایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است. مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
زمانی که بلک راک تازه تأسیس شده و شرکت کوچکی بود، دلیلی برای صرف هزینههای تبلیغاتی وجود نداشت. در آن زمان تمرکز این شرکت بر کارگزاریها، سرمایهگذاران نهادی و بهطور مستقیم بر خردهفروشی قرار داشت، اما پس از آنکه به یک شرکت عمومی تبدیل شد، این وضعیت نیز تغییر کرد. اکنون بلک راک از یک سیاست رسانه اجتماعی قوی و همچنین حمایتهای مالی تبلیغاتی متنوع بهره میبرد. همزمان با تکامل بیزینس، بلک راک شروع به برقراری ارتباط مستقیم با سرمایهگذاران نهایی از جمله خردهفروشان کرده است..