چینی ها در حال پیشرفت در صنعت خودرو هستند و به زودی به کره ای ها خواهند رسید. به هر حال در همین حال حاضر هم حداقل از محصولات کشور خودمان مرغوبتر هستند و شکافی که بین محصولاتی ایرانی و محصولات مرغوب کره و ژاپن و اروپا وجود دارد راهی جز انتخاب چینی ها نداریم.
سلام , من جک اس ۵ خریدم و یکی از دوستان هم جیلی خریده , واقعا راضی هستم قبلا سانتافه داشتم که بخاطر مخارجش و برخی دلایل فروختم , خداییش جک اس ۵ هیچی از سانتافه کم نداره و حتی مصرفش و مخارجش هم ارزونتره , جک هم طراحی میتسوبیشیه , که عالیه ,تعجبم دوستانی میان میگن چین آشغاله بدونند که تمامی خودروسازان جهان مخصوصا تویوتا ومیتسوبیشی و ماشین های کره ای همه در چین تولید میشه , چین در سال گذشته میلیون دستگاه فرئش خودرو داشته و در است.انداردهای بین المللی رتبه های خوبی هم آورده که کیفیتش از خودرو های فرانسوی بالاتره و کره رو هم داره میخوره , فروش چین میلیون بوده مجموع تولید آلمان و ژاپن و امریکا ست یعنی بزرگترین خودرو سازی جهان, کارخانه و برند خودرو چینی هم ایجاد شده و بهترینهاش ام جی و جک و جیلی و وال گریت , و البته بهترینش bydeاست که در اروپا و امریکا فروش بسیار بالایی داشته ,,,,
رقبای این خودرو در کشورمان باید از این بابت خرسند باشند که شمارگان تولید این خودرو بسیار کم بوده و بیشتر مشتریان ایرانی هم با آن آشنا نیستند! این خودروی کم است.هلاک و نسبتاً باکیفیت چینی، از برخی زوایا و علیالخصوص نمای جلو، از شباهت بسیاری با نسل پیشین تویوتا یاریس بهره میبرد. این مدل، در اوایل سال میلادی به بازار معرفی شد. در همان زمان نیز برخی از وبسایتهای چینی، طراحی این خودرو را بسیار خوب، ابتکاری و اصیل ارزیابی نمودند. در سال میلادی، بدنه
خیر دوست عزیز اینگونه نیست در هیچ جایی هم اینگونه ذکر نشده است. که بسترن دارای موتور مزدا است.. بسترن Bf بر روی یک پلت فرم قدیمی از مزدا ( فکر میکنم ۸) طراحی شده ولی به معنی این نیست که موتور آن مربوط به مزدا باشد. این خودرو دارای گیربکس ژاپنی ISIN است. که روی چند خودروی مرغوب دیگر بازار هم است.فاده شده است. ولی از نظر موتور طرح موتور مربوط به نسخه ای قدیمی از فولکس واگن ( فکر میکنم دهه ) باشد که توسط متخصصین شرکت فاو توسعه یافته و از . به .۸ لیتر افزایش یافته است.. ظاهراً بحث تشابه پلت فرم با مزدا باعث میشود که در صورت نیاز بشود از برخی از قطعات یدکی مزدا هم برای بسترن در آینده است.فاده نمود که این مساله یک حسن برای این ماشین محسوب میشود. به هر حال به نظر میرسد که با توجه به امکانات این خودرو و وضعیت آن که بر روی پلت فرم مزدا قدیمی طراحی شده و است.فاده از گیربکس ژاپنی و همچنین سیستم تعلیق مناسب و البته خدمات پس از فروش گروه بهمن بشود در محدوده حدود ۸ میلیون تومان روی آن اعتماد کرد.
چین آشغال سازه تا ابدم آشغال میسازه هیچ پیشرفتی هم نداره که هیچ همیشه در کیفیت پسرفت هم داره چیزی که به وضوح میشه لمس کرد تا ۵ سال بعدم چین نمیتونه ابر قدرت صنعتی قوی بشه چون علم به روز شدن و پیشرفت و نداره فقط میخواد کپی کنه البته همه دنیا خیلی از مواقع کپی میکنن ولی اون کپی و پیشرفت میدن و چیزه جدید و بکری میسازن ولی چین انگار میخواد تا ابد کپی کنه فرقی هم نداره چه از اروپا چه آمریکا چه ژاپن چه حتی ایران دیگه مهر و تسبیح و تخمه و پسته هم دارن کپی میکنن اونم از نوع بی کیفیتش