در مقوله محبوبیت در دنیای امروز، GMSE از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به GRS برخوردار است.. این موضوع تا حدی به این دلیل است. که درک درستی از GRS وجود ندارد و علاوه بر این، شباهت بیشتر GMSE در مفاهیم طراحی به دیوار های حائل معمولی می تواند دلیل دیگری در توجیه این تفاوت در محبوبیت باشد. چرا که اکثر طراحان با مقوله تغییر چندان راحت نیستند و ترجیح می دهند از طرح های موجود که امتحان خود را پس داده است. است.فاده نمایند.
Arms Sazan Soil Co. (JSC) was established in the fall of and has a design and implementation rating of the countrys Management and Planning Organization. As a partner of the Iranian Armed Soil Corporation (the sole representative of the International Armed Soil Corporation, established in Iran in ), this company is engaged in the implementation of armed soil guard systems for bridges such as bridges, Ramps, guard walls, and work to stabilize attics, coastal walls, etc., as well as green walls for urban planning and space.
یکی از اولین کاربردهای میخکوبی خاک در سال برای یک پروژه گسترش راه آهن در نزدیکی ورسای فرانسه بود که در آن یک شیب به عمق متر ( فوت) در شن و ماسه با است.فاده از میخ کوبی خاک تثبیت شد (Rabejac and Toudic، ). از آنجا که این روش مقرون به صرفه بود و ساخت آن سریعتر از سایر روش های متداول
خاک تقویت شده با ژئوسنتتیک (GRS) به عنوان یک جایگزین مناسب برای GMSE در اوایل دهه مطرح شد. GRS از برهم کنش خاک و ژئوسنتتیک بهره می برد و توده خاک را به صورت داخلی تقویت می کند. برای است.فاده از اثر مثبت برهم کنش خاک و ژئوسنتتیک، فاصله ژئوسنتتیک در GRS بسیار کمتر از GMSE در نظر گرفته می شود. مخاطب باید توجه داشته باشد که در ادبیات فنی، اصطلاح GRS گاهی اوقات برای تمام سازه های خاکی تقویت شده با ژئوسنتتیک بدون توجه به فاصله عناصر تسلیح در مفاهیم طراحی است.فاده می شود ولی خواننده کتاب دیوار های خاک مسلح باید پس از خواندن این کتاب در این موضوع تمایز قائل شود.
محتویات این سند شامل: مقدمه، فصلی در مورد کاربردها و امکان سنجی ها، توضیحات و رهنمودهای آزمایش میدانی و آزمایشگاهی در کاربردهای میخ کوبی خاک، شرح روال معمول ایالات متحده، تجزیه و تحلیل و طراحی دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده، فصل های رویکرد قرارداد، مشخصات فنی و نمونه های طراحی. به دلیل محبوبیت روش طراحی تنش مجاز (ASD) [که به آن طراحی بار سرویس (SLD) نیز می گویند] در بین مهندسین عمران، روش های ارائه شده در این سند بر اساس روش ASD است..