این سند اطلاعات پیشرفته ای را برای انتخاب، تجزیه و تحلیل، طراحی و ساخت دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده در کارهای مربوط به بزرگراه ها با است.فاده از روش طراحی تنش مجاز (ASD) فراهم می کند. مخاطبان در نظر گرفته شده برای این سند شامل متخصصان طراحی و ساخت ژئوتکنیک، سازه و بزرگراه هستند که در سیستم های دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده مشارکت دارند. هدف اصلی این سند ارائه اطلاعات کافی به مهندس برای تسهیل است.فاده ایمن و مقرون به صرفه از دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده دائمی برای انواع پروژه های مربوط به حمل و نقل است..
فاصله مسلح کننده های مورد است.فاده در دیوار های GMSE نسبتاً زیاد می باشد. این موضوع از یک مفهوم اساسی طراحی، سرچشمه می گیرد که فاصله عناصر تسلیح به سختی برای عملکرد مهم است. و فاصله بزرگتر منجر به زمان ساخت کوتاه تر می شود. با این حال، در سال های اخیر، تأثیر مفید است.قرار
از آنجا که تخریب اجزای غیرسازهای در زلزله میتواند صدمات جانی و مالی قابل توجهی داشته باشد، اجرای صحیح و رعایت کامل ضوابط فنی در طراحی و اجرای دیوارها اهمیت فراوانی دارد. شرکت وال مش با توجه به الزامات فنی مطرح شده در دستورالعملهای ابلاغ شده از طرف دستگاههای ذیربط در صنعت ساختمان و همچنین با بهرهگیری از است.اندارد ACI منتشر شده از طرف مؤسسه بتن آمریکا، سیستم وال مش را برای هر پروژه طراحی میکند. همچنین شرکت وال مش نحوه اجرای وال مش را به طور کامل به اکیپ اجرایی پروژهها آموزش میدهد و با نظارت بر اجرای آن، اجرای صحیح وال مش در پروژهها را تضمین میکند.
وال مش یک کامپوزیت سیمانی برای مهار لرزه ای دیوارهای غیر سازه ای است.. این کامپوزیت متشکل از مش فایبرگلاس به همراه یک لایه پلاستر سیمانی یا گچی است. و به عنوان بهترین جایگزین برای روش های سنتی مهار دیوار از جمله وال پست است.فاده می شود
در مقوله محبوبیت در دنیای امروز، GMSE از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به GRS برخوردار است.. این موضوع تا حدی به این دلیل است. که درک درستی از GRS وجود ندارد و علاوه بر این، شباهت بیشتر GMSE در مفاهیم طراحی به دیوار های حائل معمولی می تواند دلیل دیگری در توجیه این تفاوت در محبوبیت باشد. چرا که اکثر طراحان با مقوله تغییر چندان راحت نیستند و ترجیح می دهند از طرح های موجود که امتحان خود را پس داده است. است.فاده نمایند.