از آنجا که تخریب اجزای غیرسازهای در زلزله میتواند صدمات جانی و مالی قابل توجهی داشته باشد، اجرای صحیح و رعایت کامل ضوابط فنی در طراحی و اجرای دیوارها اهمیت فراوانی دارد. شرکت وال مش با توجه به الزامات فنی مطرح شده در دستورالعملهای ابلاغ شده از طرف دستگاههای ذیربط در صنعت ساختمان و همچنین با بهرهگیری از است.اندارد ACI منتشر شده از طرف مؤسسه بتن آمریکا، سیستم وال مش را برای هر پروژه طراحی میکند. همچنین شرکت وال مش نحوه اجرای وال مش را به طور کامل به اکیپ اجرایی پروژهها آموزش میدهد و با نظارت بر اجرای آن، اجرای صحیح وال مش در پروژهها را تضمین میکند.
این مفهوم از ترکیب تقویت کننده میلگرد و شاتکریت نیز از اوایل دهه برای تثبیت دامنه های سنگی اعمال شده است. (به عنوان مثال، لانگ، ). این روش پایدارسازی گود به بسیج مقاومت کششی آرماتورهای فولادی در تغییر شکل های نسبتاً کوچک در دیواره های گود متکی است.. این پایداری با تداوم شاتکریت افزایش می یابد. ترکیبی از آرماتورهای غیر فعال و شاتکریت هنگام پایدارسازی گودهای خاکی، به جای سنگ، میخکوبی (نیلینگ) خاک نامیده می شود.
در مقوله محبوبیت در دنیای امروز، GMSE از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به GRS برخوردار است.. این موضوع تا حدی به این دلیل است. که درک درستی از GRS وجود ندارد و علاوه بر این، شباهت بیشتر GMSE در مفاهیم طراحی به دیوار های حائل معمولی می تواند دلیل دیگری در توجیه این تفاوت در محبوبیت باشد. چرا که اکثر طراحان با مقوله تغییر چندان راحت نیستند و ترجیح می دهند از طرح های موجود که امتحان خود را پس داده است. است.فاده نمایند.
یکی از روشهای نوین مهار لرزهای دیوارها که در پیوست ششم است.اندارد نیز مطرح شده است.، مسلح کردن دیوار با است.فاده از شبکه الیاف است.. وال مش راه حلی برای تجاریسازی این راهکار و است.فاده از آن در صنعت ساختمان است.. در ادامه پس از معرفی وال مش، به بررسی نکات اجرایی آن میپردازیم.
این سند اطلاعات پیشرفته ای را برای انتخاب، تجزیه و تحلیل، طراحی و ساخت دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده در کارهای مربوط به بزرگراه ها با است.فاده از روش طراحی تنش مجاز (ASD) فراهم می کند. مخاطبان در نظر گرفته شده برای این سند شامل متخصصان طراحی و ساخت ژئوتکنیک، سازه و بزرگراه هستند که در سیستم های دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده مشارکت دارند. هدف اصلی این سند ارائه اطلاعات کافی به مهندس برای تسهیل است.فاده ایمن و مقرون به صرفه از دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده دائمی برای انواع پروژه های مربوط به حمل و نقل است..