محتویات این سند شامل: مقدمه، فصلی در مورد کاربردها و امکان سنجی ها، توضیحات و رهنمودهای آزمایش میدانی و آزمایشگاهی در کاربردهای میخ کوبی خاک، شرح روال معمول ایالات متحده، تجزیه و تحلیل و طراحی دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده، فصل های رویکرد قرارداد، مشخصات فنی و نمونه های طراحی. به دلیل محبوبیت روش طراحی تنش مجاز (ASD) [که به آن طراحی بار سرویس (SLD) نیز می گویند] در بین مهندسین عمران، روش های ارائه شده در این سند بر اساس روش ASD است..
با توجه به این که بیشتر خرابیها در زلزلههای چند سال اخیر ایران ناشی از تخریب اجزای غیرسازهای ساختمان از جمله دیوارها بوده است.، طراحی و اجرای صحیح این اجزای غیرسازهای بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. ابلاغ دستورالعملهایی از جمله پیوست ششم است.اندارد و راهنمای طراحی سازهای و جزئیات اجرایی دیوارهای غیرسازهای (نشریه ) نیز بیانگر اهمیت بالای توجه به این مسئله است..
یکی از روشهای نوین مهار لرزهای دیوارها که در پیوست ششم است.اندارد نیز مطرح شده است.، مسلح کردن دیوار با است.فاده از شبکه الیاف است.. وال مش راه حلی برای تجاریسازی این راهکار و است.فاده از آن در صنعت ساختمان است.. در ادامه پس از معرفی وال مش، به بررسی نکات اجرایی آن میپردازیم.
این سند اطلاعات پیشرفته ای را برای انتخاب، تجزیه و تحلیل، طراحی و ساخت دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده در کارهای مربوط به بزرگراه ها با است.فاده از روش طراحی تنش مجاز (ASD) فراهم می کند. مخاطبان در نظر گرفته شده برای این سند شامل متخصصان طراحی و ساخت ژئوتکنیک، سازه و بزرگراه هستند که در سیستم های دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده مشارکت دارند. هدف اصلی این سند ارائه اطلاعات کافی به مهندس برای تسهیل است.فاده ایمن و مقرون به صرفه از دیواره های میخکوبی (نیلینگ) شده دائمی برای انواع پروژه های مربوط به حمل و نقل است..
وال مش یک کامپوزیت سیمانی برای مهار لرزه ای دیوارهای غیر سازه ای است.. این کامپوزیت متشکل از مش فایبرگلاس به همراه یک لایه پلاستر سیمانی یا گچی است. و به عنوان بهترین جایگزین برای روش های سنتی مهار دیوار از جمله وال پست است.فاده می شود