در این روش تمام اجزای اسکلت فولادی در کارگاهی خارج از محل پروژه ساخته شده و رنگ آمیزی می شوند و سپس بعد از حمل و جابجایی به محل پروژه، با پیچ و مهره به محل مورد نظر متصل خواهند شد. اندازه اجزای سازنده اسکلت فلزی بر اساس اندازه وسیله نقلیه ای که قرار است. آن اجزا را به محل نصب تحویل دهد، کنترل می شود.
فولاد به عنوان یک مصالح ساختمانی پرکاربرد، در اغلب سیستمهای سازه ای قابل است.فاده است.. با این وجود، به دلیل کاربرد گسترده آن در سیستمهای قابی یا سازه اسکلت فولادی، در ادامه مطلب بیشتر به جنبههای مختلف این نوع سازه فولادی خواهیم پرداخت.
امروزه است.فاده از هوش مصنوعی و هوش محاسباتی در پیکر بندی بهینه روش های کنترل ارتعاشات لرزه ای در سازه های فولادی به عنوان یک چالش مطرح بوده و بهینه سازی کنترل سازه ها در پژوهش های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.. با توجه به لزوم پیاده سازی برخط روش های نوین در سیستم های کنترل ارتعاشات لرزه ای، توسعه و بهبود روش های هوش محاسباتی از طریق ارائه و کاربرد روش بهینه سازی وال توسعه یافته صورت پذیرفته است.. نتایج این پژوهش ها بیانگر عملکرد مناسب روش بهبود یافته در
لازم به توضیح است. هدف از فرآیند بهینه سازی اسکلت فلزی یا سازه فولادی به غیر از حداقل نمودن هزینه کلی و تمام شده ساخت سازه فلزی از طریق کاهش تناژ کلی اعضای فلزی آن، خودکار نمودن فرآیند طولانی و پیچیده طراحی اعضای سازه و یا بهینه سازی و بهبود عملکرد کلی سازه در برابر شرایط خاص بارگذاری همچون بارگذاری لرزه ای می باشد.
اجزای سازه فولادی یا اسکلت فلزی معمولاً برای کامیون های معمولی، طولی به اندازه حداکثر متر و برای تریلرهای بزرگ طولی به اندازه متر دارند. ساخت اسکلت فولادی از طریق این روش بسیار سریع صورت می گیرد، زیرا در محل پروژه ساختمانی، فقط کافی است. اجزای اسکلت فولادی حمل و جابجا شوند و با پیچ و مهره در محل مناسب خود که پیش از این طراحی گردیده است.، نصب شوند.