implementation consultation Cabling In Tehran stone Industrial City

Cabling-1
Cabling-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سازمان‌های بیشتری از این اشکال رسانه‌ها برای ارتباطات داخلی، نه فقط برای کاربران راه دور، بلکه برای کاربران در بخش‌های مختلف است.فاده می‌کنند. پشتیبانی بی‌سیم نیز با این نوع شبکه بسیار راحت است.، به خصوص زمانی که از آن به عنوان یک زیر سیستم است.فاده می‌شود.

در واقع این است.انداردها چگونگی ایجاد اتصال میان پریزهای شبکه و نقاط مرکزی شبکه را مشخص می نمایند. جهت انجام اتصال، کابل‌های موجود در اتاق‌های کاری ابتدا به پچ پنل (Patch Panel)‌های موجود در اتاق تجهیزات متصل شده (این پچ پنل‌ها معمولاً دارای عرضی به اندازه اینچ می‌باشند و مطابق با رک‌های اینچ ساخته می‌شوند)و سپس به کمک کابل‌هایی کوتاه (با نام پچ کرد PatchCord) به سوییچ شبکه یا سوییچ‌های تلفن متصل می گردد.

مشاغل حتی بیشتر به صورت ساعتی از اطلاعات بیشتر و بیشتری است.فاده می کنند. است.رس زیادی به زیرساخت کابل کشی وارد می شود. اگر آن زیرساخت را ارتقا ندهید، ممکن است. با خرابی و اتصال ضعیف روبرو شوید. چه بسا یک خرابی که ممکن است. به دلیل عدم اجرای صحیح کابل کشی ساخت یافته ایجاد شده باشد و با عیب یابی های متخصصین شبکه هم به راحتی نمایان نشود.



( implementation consultation ) `s other