Sale Cardboard and cardboard In East of Tehran

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخلاف هدست واقعیت مجازی Google Card Board که پس از خریداری آن یک مقوا، دو عدسی و یک آهن‌ربا به کاربر ارائه می‌شد تا خود اقدام به اسمبل هدست کند، CARDBOARD شرکت VRSPACE به صورت اسمبل شده و کامل به کاربر ارائه می‌شود. هدست از یک مقوای با کیفیت و مستحکم و دو عدسی شیشه‌ای تشکیل شده است.. قسمت بالایی CARDBOARD یک چسب پارچه‌ای برای ثابت ماندن تلفن‌همراه هنگام قرارگیری در هدست وجود دارد. شرکت VRSPACE یک بند کشی برای ثابت ماندن هدست روی چشم تعبیه کرده است. که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

کاردبورد یک تکه مقوا به همراه دو عدد لنز می باشد و از طریق تلفن همراه و یا نرم افزار مناسب افراد را به دنیای واقعیت مجازی آشنا کند تصاویر و فیلم های سه بعدی که افراد می توانند حضور غیر واقعی را درک و تصور نمایند امروزه تنوع زیادی پیدا کرده است. و شرکت های مختلف به منظور های گوناگون آن ها را تولید و در دسترس افراد قرار داده اند تنها بدی و مشکل این دستگاه ها هزینه ی آن ها می باشد زیرا برای تهیه آن باید هزینه ی بالایی را پرداخت نمایید.

برای این که بخواهید آن را برای خود راه اندازی کنید کافیست یک بدنه ی مقوایی با تجهیزاتی که در دسترستان قرار می دهند تولید نماید سپس لنز های موجود را متصل کرده و یک تلفن همراه با اندروید نسخه ی به بالا و داشتن نمایشگر کمتر از اینچ را به آن وصل می کنند سپس می توانید بازی ها و یا تصویر و فیلم مورد نظر خود را در آن پلی کرده و بصورت سه بعدی آن را ببینید.



( Sale ) `s other