Sale Carton box In Parand Industrial City

Carton box-1
Carton box-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کارتن ها در تعداد لایه های مختلف از سینگل فیس تا هفت لایه قادرندمحصولاتی کمتر از یک کیلو تا حدود کیلو بار را بصورت مستقیم و بیشتر از کیلو را با است.فاده از سازه های کمکی مانند نبشی و پالت بسته بندی و جابجا کرد. این تحمل بار کارتن نسبت به وزن و قیمت بسته بندیهای دیگر منحصر بفرد می باشد. برای آشنائی با تعداد لایه های کارتن مقاله ورق و تعداد لایه ها را مطالعه نمائید.

در زنجیره تولید بعد از تامین نیروی انسانی متعهد و متریال مرغوب حلقه واسطی بین آنها نیاز است. که همان وجود دستگاههای پیشرفته و به روز می باشد. ما با بهره گیری از تجهیزات اتوماتیک علاوه بر تولید در تیراژ بالا توانسته ایم کیفیت را مطلوبتر نیز نمائیم

کارتن سازی و بسته بندی کارتنی و یا جعبه یکی از روش های بسته بندی است.اندارد برای ارسال محصول به بازار داخلی و صادرات  میباشد. اگر قصد صادرات محصول به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی را دارید بسته بندی مقوایی و بسته بندی کارتنی بهترین انتخاب است. زیرا در درجه اول میتوان هر نوع طرحی را بر روی آن  چاپ کرد که از جنبه بازاریابی و تبلیغات بسیار با اهمیت می باشد و علاوه سبکی و صرفه اقتصادی از مقاومت نسبتا بالای برخوردار  میباشد.



( Sale ) `s other