Sale Chain and hook In Abas abad Industrial City

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند می‌دهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دی‌وی‌دی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسب‌وکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینه‌های بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک به‌طور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازی‌های ویدیویی را اضافه می‌کند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بوده‌اند (با رتبه‌بندی، بازبینی و صف‌هایی که بین آنها منتقل نمی‌شود) و به حساب‌های کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.

طبق یک وبلاگ توسط مؤسسه مالیات و سیاست‌های اقتصادی، نتفلیکس بیشترین سود خود را در ایالات متحده برای سال ۸ گزارش کرد، اما هیچ چیز را به عنوان مالیات فدرال یا ایالتی پرداخت نکرد. توضیح این است. که قانون مالیات ایالات متحده به شرکتها اجازه می‌دهد از درآمد خارجی اعتبار مالیاتی بگیرند و بنابراین از مالیات مضاعف جلوگیری می‌کنند. سناتور آمریکایی

در سال در طی بیماری همه گیر کووید- نتفلیکس گزارش داد «درآمد سه‌ماهه منتهی به مارس ۵٫۸ میلیارد دلار بوده که ٫۵۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته‌است.» در نوامبر، نتفلیکس وعده بودجه یک میلیارد دلاری به ABQ داد که این است.دیو را به بزرگترین است.ودیو در جهان تبدیل کند.



( Sale ) `s other