Sale Chain and hook In Chahrdangeh

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در سپتامبر Starz گفتگوها را برای تمدید تنظیم جریان خود با نتفلیکس متوقف کرد. در نتیجه، کتابخانه فیلم‌ها و سریال‌های Starz در ۸ فوریه از نتفلیکس حذف شد. عنوان‌های موجود در دی‌وی‌دی تحت تأثیر قرار نگرفتند و هنوز هم می‌توان آنها را از طریق سرویس پست الکترونیکی دی‌وی‌دی از نتفلیکس دریافت کرد.

در ژوئن ۸ نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد ویژگی مشخصات مشترک آنلاین خود را از بین ببرد. نمایه‌ها به یک حساب مشترک اجازه می‌دهند تا شامل چندین کاربر (به عنوان مثال یک زن و شوهر، دو هم اتاقی یا والدین و فرزند) با صف‌های جداگانهٔ دی‌وی‌دی، رتبه‌بندی، توصیه‌ها، لیست دوستان، نظرات و ارتباطات درون سایت برای هر یک از آنها باشد.

در اوج خود، در ژوئیه سهام نتفلیکس با قیمت دلار معامله شد. پس از عدم رضایت مشتری و در نتیجه از دست دادن مشترکان پس از اعلامیه مدیر عامل شرکت هاستینگز مبنی بر اینکه هزینه پخش جریانی و اجاره دی‌وی‌دی جداگانه شارژ می‌شود، منجر به قیمت بالاتری برای مشتریانی می‌شود که هر دو را بخواهند (در سپتامبر) و اینکه اجاره دی‌وی‌دی جدا می‌شود به عنوان شرکت تابعه Qwikster (در ۸ سپتامبر)، قیمت سهام با افت شدید مواجه شد و به حدود دلار رسید. با این حال، در اکتبر برنامه‌های انشعاب شرکت لغو شد. وی در وبلاگ نتفلیکس اظهار داشت که دلیل این امر این است. که «دو وب سایت کار را دشوارتر می‌کند». در نوامبر، سهم نتفلیکس سقوط کرد، زیرا قیمت سهام تا درصد کاهش یافت. تا دسامبر نتفلیکس بیش از ۵ درصد ارزش کل خود را از تابستان از دست داد. ودبوش با توصیف مدل تجاری خود به عنوان «شکسته»، رتبه سهام نتفلیکس را به «عملکرد ضعیف»، معادل فروش کاهش داد.



( Sale ) `s other