Sale Chain and hook In Kharazmi Industrial City

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بلاک باستر‌فیلم با خدمات اشتراک ماهانه ٫۵ دلار (معادل دلار در سال ) در اوت وارد بازار آنلاین ایالات متحده شد. که باعث ایجاد اختلاف به دلیل قیمت‌ها شد. نتفلیکس درست قبل از راه اندازی بلاک باستر طرح محبوب سه دیسک خود را از ٫۵ دلار به ٫ دلار رسانده بود، اما تا اکتبر، نتفلیکس این هزینه را به ٫ دلار کاهش داد. بلاک باستر برای یک بار با نرخ‌هایی معادل ٫ دلار آمریکا پاسخ داد، اما در اوت ۵ هر دو شرکت با نرخ‌های یکسان تسویه حساب کردند.

در سال در طی بیماری همه گیر کووید- نتفلیکس گزارش داد «درآمد سه‌ماهه منتهی به مارس ۵٫۸ میلیارد دلار بوده که ٫۵۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته‌است.» در نوامبر، نتفلیکس وعده بودجه یک میلیارد دلاری به ABQ داد که این است.دیو را به بزرگترین است.ودیو در جهان تبدیل کند.

در ژوئیه ۸ اعلام شد که نتفلیکس با است.راتژیست ارشد جوایز هالیوود، لیزا تاباک، برای خرید شرکت مشاوره مستقل LT-LA خود و انتقال و پخش، قرارداد منعقد کرده‌است. این معامله به لیزا تاباک عنوان VP Talent Relationshipها را می‌بخشد. لیزا تاباک همچنین تیم‌های است.عدادیابی و جوایز شرکت را هدایت می‌کند. این بدان معنی است. که او خدمات خود را به‌طور انحصاری به نتفلیکس ارائه خواهد داد.



( Sale ) `s other