Sale Chain and hook In Malard

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این بسیار بدبینانه است.، اما من فکر می‌کنم است.اندارد کیفیت برای افرادی که در خانه چیزهایی را تماشا می‌کنند یکسان نیست [همان‌طور که در مورد نمایش‌های تئاتر وجود دارد] .... من نمی‌خواهم زیاد به نتفلیکس انتقاد کنم، آنها شگفت‌آور هستند چیزهایی است.، و آنها افرادی را جلوی دوربین می‌آورند که شاید هیچ وقت شانس جلوی دوربین بودن را نداشته‌اند، اما همچنین فکر می‌کنم نتفلیکس ترجیح می‌دهد پنج چیز که مردم کمی دوست دارند به جای یک چیز که مردم واقعاً دوست دارند را در محتویاتش داشته باشد. باشد.

در ژانویه ۸ این شرکت از میلیارد دلار سرمایه بازار عبور کرد و به بزرگترین شرکت رسانه‌های دیجیتال و سرگرمی در جهان تبدیل شد، بزرگتر از هر شرکت رسانه‌های سنتی به جز AT&T , Comcast و Disney و ۵ امین شرکت تجاری عمومی بزرگ در شاخص S&P ایالات متحده شد.

از اکتبر نتفلیکس رسماً از زبان برای اهداف رابط کاربری و پشتیبانی مشتری پشتیبانی می‌کند: عربی (استاندارد مدرن)، چینی (ساده شده و سنتی)، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، نروژی (بوکومل)، لهستانی، پرتغالی (برزیلی و اروپایی)، رومانیایی، روسی، اسپانیایی (کاستیا و آمریکای لاتین)، سواحیلی، سوئدی، تایلندی، ترکی و ویتنامی.



( Sale ) `s other