این بسیار بدبینانه است.، اما من فکر میکنم است.اندارد کیفیت برای افرادی که در خانه چیزهایی را تماشا میکنند یکسان نیست [همانطور که در مورد نمایشهای تئاتر وجود دارد] .... من نمیخواهم زیاد به نتفلیکس انتقاد کنم، آنها شگفتآور هستند چیزهایی است.، و آنها افرادی را جلوی دوربین میآورند که شاید هیچ وقت شانس جلوی دوربین بودن را نداشتهاند، اما همچنین فکر میکنم نتفلیکس ترجیح میدهد پنج چیز که مردم کمی دوست دارند به جای یک چیز که مردم واقعاً دوست دارند را در محتویاتش داشته باشد. باشد.
در ژانویه ۸ این شرکت از میلیارد دلار سرمایه بازار عبور کرد و به بزرگترین شرکت رسانههای دیجیتال و سرگرمی در جهان تبدیل شد، بزرگتر از هر شرکت رسانههای سنتی به جز AT&T , Comcast و Disney و ۵ امین شرکت تجاری عمومی بزرگ در شاخص S&P ایالات متحده شد.
از اکتبر نتفلیکس رسماً از زبان برای اهداف رابط کاربری و پشتیبانی مشتری پشتیبانی میکند: عربی (استاندارد مدرن)، چینی (ساده شده و سنتی)، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، نروژی (بوکومل)، لهستانی، پرتغالی (برزیلی و اروپایی)، رومانیایی، روسی، اسپانیایی (کاستیا و آمریکای لاتین)، سواحیلی، سوئدی، تایلندی، ترکی و ویتنامی.
طبق یک وبلاگ توسط مؤسسه مالیات و سیاستهای اقتصادی، نتفلیکس بیشترین سود خود را در ایالات متحده برای سال ۸ گزارش کرد، اما هیچ چیز را به عنوان مالیات فدرال یا ایالتی پرداخت نکرد. توضیح این است. که قانون مالیات ایالات متحده به شرکتها اجازه میدهد از درآمد خارجی اعتبار مالیاتی بگیرند و بنابراین از مالیات مضاعف جلوگیری میکنند. سناتور آمریکایی
در اکتبر نتفلیکس اعلام کرد که در پاسخ به بازخورد مشتری و پس از سقوط تقریباً درصدی قیمت سهام، برندسازی مجدد برنامهریزی شده را کنار گذاشته و سرویسهای پخش دیویدی و پست الکترونیکی هر دو از طریق یک وب سایت، تحت نظر نتفلیکس به کار خود ادامه خواهند داد. نتفلیکس اظهار داشت که در سهماهه چهارم سال ۸٫ مشترک خود را از دست دادهاست - زیانی که تا حدودی به دلیل است.قبال ضعیف از برند تجاری ناموفق بود.