در سال ۸ نتفلیکس درآمد ٫ میلیارد دلاری آمریکا را با درآمد سالانه ۵٫۸ میلیارد دلار اعلام کرد که تقریباً درصد بیشتر از چرخه مالی قبلی است.. سهام نتفلیکس با بالاترین قیمت خود در سال ۸ بیش از دلار در هر سهم معامله شد و
در اوج خود، در ژوئیه سهام نتفلیکس با قیمت دلار معامله شد. پس از عدم رضایت مشتری و در نتیجه از دست دادن مشترکان پس از اعلامیه مدیر عامل شرکت هاستینگز مبنی بر اینکه هزینه پخش جریانی و اجاره دیویدی جداگانه شارژ میشود، منجر به قیمت بالاتری برای مشتریانی میشود که هر دو را بخواهند (در سپتامبر) و اینکه اجاره دیویدی جدا میشود به عنوان شرکت تابعه Qwikster (در ۸ سپتامبر)، قیمت سهام با افت شدید مواجه شد و به حدود دلار رسید. با این حال، در اکتبر برنامههای انشعاب شرکت لغو شد. وی در وبلاگ نتفلیکس اظهار داشت که دلیل این امر این است. که «دو وب سایت کار را دشوارتر میکند». در نوامبر، سهم نتفلیکس سقوط کرد، زیرا قیمت سهام تا درصد کاهش یافت. تا دسامبر نتفلیکس بیش از ۵ درصد ارزش کل خود را از تابستان از دست داد. ودبوش با توصیف مدل تجاری خود به عنوان «شکسته»، رتبه سهام نتفلیکس را به «عملکرد ضعیف»، معادل فروش کاهش داد.
در اوت نتفلیکس Millarworld، شرکت انتشاراتی نویسنده کتابهای طنز، متعلق به مارک میلار، را خریداری کرد. این نخستین خرید شرکت در نتفلیکس است.. نتفلیکس قصد دارد از Millar و کارهای فعلی و آینده وی برای محتوای اصلی آینده است.فاده کند. مدیر ارشد محتوای تد ساراندوس، میلار را به عنوان «
هنگامی که سرویس پخش جریانی برای نخستین بار راهاندازی شد، به مشترکان اجاره دیسک نتفلیکس بدون پرداخت هزینه اضافی دسترسی داده شد. به مشترکان تقریباً یک ساعت پخش جریانی به ازای هر دلار هزینه شده برای اشتراک ماهانه مجاز بود (به عنوان مثال طرحی با مبلغ ٫ دلار، ساعت زمان پخش). در ژانویه ۸ با این حال، نتفلیکس این محدودیت را لغو کرد، در آن زمان تقریباً همه تعداد مشترکان دیسک بدون هیچ هزینه اضافی حق پخش نامحدود را داشتند (با این وجود مشترکان با برنامه محدود دو دیویدی در هر ماه (٫ دلار) محدود به دو ساعت جریان ماهانه باقی ماندند). این تغییر در پاسخ به معرفی
پیش از این، سرویس پخش جریانی حق انتخاب برنامههای تلویزیونی توزیع شده توسط NBCUniversal Television Distribution , Sony Pictures Television و th Century Fox Television را نیز داشت. نتفلیکس همچنین قبلاً حق انتخاب عنوانهای را از The Criterion Collection داشت، اما این عنوانهای از نتفلیکس بیرون کشیده شده و به کتابخانه Hulu اضافه شد. یکی از مهمترین خریدها برای نمایش Breaking Bad، تولید شده توسط تلویزیون Sony Pictures بود. نتفلیکس این حق را پس از فصل سوم نمایش در سال به دست آورد، در نقطه ای که پخش کننده اصلی AMC احتمال لغو نمایش را ابراز کرده بود. سونی، نتفلیکس را وادار کرد تا به موقع سریال Breaking Bad را برای فصل چهارم منتشر کند، که در نتیجه، به دلیل بینندگان جدیدی که قسمتهای گذشته را از نتفلیکس میدیدند، مخاطبان این برنامه را در AMC بسیار گسترش داد و تا زمان فصل پنجم، بینندگان را دو برابر کرد.