Sale Chain and hook In RobatKarim

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ۸ مارس تیری برتون، کمیساریای اروپا برای بازار داخلی و خدمات، از خدمات پخش جریانی از جمله نتفلیکس خواست تا به منظور کاهش فشار بر پهنای باند اروپا، خدمات خود را کاهش دهند. اقدامات محدود شده در طول بیماری همه گیر کووید- فشار بر شبکه‌ها را با افرادی که هم در خانه کار می‌کنند و هم به دنبال سرگرمی هستند افزایش داد. نتفلیکس با کاهش ۵ درصدی جریان خود در کشورهای

بلاک باستر‌فیلم با خدمات اشتراک ماهانه ٫۵ دلار (معادل دلار در سال ) در اوت وارد بازار آنلاین ایالات متحده شد. که باعث ایجاد اختلاف به دلیل قیمت‌ها شد. نتفلیکس درست قبل از راه اندازی بلاک باستر طرح محبوب سه دیسک خود را از ٫۵ دلار به ٫ دلار رسانده بود، اما تا اکتبر، نتفلیکس این هزینه را به ٫ دلار کاهش داد. بلاک باستر برای یک بار با نرخ‌هایی معادل ٫ دلار آمریکا پاسخ داد، اما در اوت ۵ هر دو شرکت با نرخ‌های یکسان تسویه حساب کردند.

نتفلیکس یک سیستم توصیه شخصی ویدئویی گسترده و مبتنی بر رتبه‌بندی و بررسی توسط مشتریان خود ایجاد و نگهداری می‌کند. در اکتبر نتفلیکس یک جایزه ٬٬ دلاری به نخستین توسعه دهنده الگوریتم توصیه ویدیو که بتواند الگوریتم موجود آن Cinematch را شکست دهد، در پیش‌بینی بیش از ٪ از امتیازات مشتری ارائه داد.



( Sale ) `s other